tiistai 31. maaliskuuta 2015

PARAS VÄLIPALA IKINÄ

DSC_0073
DSC_0068

... Nimittäin banaaniletut! Nä vaan on niin hyviä, että välillä on ihan fiilis että syön hirveen epäterveellisesti ja rikon mun herkuttomuuslupausta, vaikka nähän on ihan mielettömän terveellisiä! Oon yrittänyt googletella myös muita kevyitä herkkureseptejä, mut kaikki tuntuu olevan jotenkin ihan hirveän monimutkaisia - ja täynnä proteiinijauhetta. Mä en muuten mitään proteiinijauheita käytä, joten vähän miettii et viittiikö sellaista ostaa ihan vain leivontaa varten, jos se onkin hirveän pahaa:D

Tässä resepti, joka varmaan kaikille on kyllä jo tuttu:
1,5 hieman pehmeää banaania
Kananmunan valkuainen

Paista pienessä määrässä rasvaa pannulla. Nam!  Tästä taikinasta saa noin viisi kuvassa näkyvän kokoista paksua lettua. 

Koitan kehitellä hyviä herkkureseptejä ja jaan niitä sitten tännekin! 

2 kommenttia:

  1. Tää ohje muuten on aivan tajuttoman hyvä, olen itekki korvannut herkkuja välillä syömällä tätä. Ihanan makuista, vie makian nälän sekä täyttää sopivasti, täydellistä :D

    Minkä pituinen ja painoinen muuten olet? :)

    VastaaPoista
  2. Niimpä! Nä on ihan älyttömän hyviä. Oon noin 159 cm ja painoa tällä hetkellä jotakuinkin 56 kg. Teen blogiin "faktasivun" mitoista kunhan vain saan lisää aikaa jostain! ;)

    VastaaPoista